2 Eylül 2013 Pazartesi

Uzun zamandır yazmaya başlamak istiyordum ama minik cadısıyla uğraşan işsiz anne modunun ağırlığından fırsatım olmadı.Üstelik ufak bir kaza atlattık,son iki haftamız yanık ayaklı Ceylin Ela cadısıyla geçti.Ve tatil planları iptal oldu.Önemli olan bir an önce iyileşmesi,tatil artık kışa kaldı.
Şu sendromlar 2 yaş dediler 32 ay oldu hala çıkamadık.Dediğim dedik bir yay annesiyim:)Bıcır bıcır,eğlenceli,oldukça komik,aslında yazdıkça tanıyacaksınız.Eveeeet bana gelince Ceylin 6 aylıkken işe döndüm laaaakin 3. ayın başlarında istifa edip evinin kadını,çocuğunun anası olarak asli görevime başlamış bulunduuum.Kızımla olmak süper ama çalışmamak bana göre değilmiş onu anladım bu süreçte.Ama maalesef arayışlarım sonuçsuz kalıyor veee benim bir şeyler yapmam gerekiyor.Umarım blogcu annelerden fikirler alırım.Böylece ufak bir giriş yaptım devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder