5 Kasım 2013 Salı

kreş krizi....

Kreşe başlamalı  mı?Erken mi geç mi derkeeen babamızın şehir dışına sık çıkmasının sonucunda karar verilir.Kreş araştırması yapılır tavsiye sayesinde gerçekten aklımın kalmadığı çok cici bir kreş bulunur.Alıştırma süresi her şey yolunda gitti ama bensiz gitmek istemiyor.Yapışık yaşam bizim ki:)Sadık dostum bir an yalnız bırakmaz beni.Eve kimse gelmesin,sadace ikimiz olalım.Ooooldu iyice bunaldım.Öğretmen görüşü aldık vee servis olayımız başladı.Dün ilk günümüzdü.Tam bir facia.Alışması için servise binmemem gerekiyor eee çocuğum parçaladı kendini.Öğretmenimiz gözüme binme diye bakıyor,ben dayanamıyorum.Tek bir göz temesı ile atlayacağım servise ama yok.Bağırtı,gürültü kapıyı kapattım gittiler.O an kocaman bir boşlukta boğuldum resmen.'Annecim nooolursun sen de gel' derken ki hali hala içimi acıtıyor.Cama yapışmış iki minik el,boncuk boncuk yaşlar..Eve adımımı atar atmaz ben başalarım ağlamaya.Durdur durdurabilirsen.Kafamı çeviriyorum oyuncak haydiii tekrar gözler boncuk,pijaması ah bebeğim tekrar.Servisten öğretmeni aradı köşeyi dönmeden susmuş ve tüm gün hiç ağlamamış,beni de sormamış.Yemeğini de yemiş hem de hiç konuşmadan,kalkmadan,gezinmeden.Kurtludur kendileri biraz.
Biraz kendimi dinledim napmışım ben ya kızım bana bağımlı derken ben ona yapışmışım ki.Kendimi yalnız hissettim.Kendime vakit ayırma zamanım gelmiş geçmiş bile.İlk işim iş ilanlarına bakmak oldu.Tüm dünyam kızım olmuş.En son ne zaman sinemaya gittim??Tiyatro!!!Eğlence??Sevgiliyle baş başa bir akşam?Hayatımın anlamı o kadar çok seviyorum ki canımın canını.Ama ben kendimi bırakmışım ki.3 yaşındaki sabah terör estiren cadı bir keyif eve geldi.Yarın tiyatroya gideceklermiş ama ben gelemezmişim.
Kısacası hayat devam ediyor.Şimdi listeye başladım en son yaptıklarımı ilk önce yapmak için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder